🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتنه ی هشتاد و هشت ..

(ثبت: 1370) اردیبهشت 13, 1395 

بسمه تعالی

در قمارعشق چشمان تو    وقتی باختم

خط فکرم را شبیه خط چشمت ساختم

 

من بجای عیبجــــــــویی از گناه دیگران

عیب خود را دیدم و سر را به زیر انداختم

 

در میان این همه نا مهربانی های تــــو

من به تسکین دل غمدیده ام  پرداختم

 

ابروانت فتنه ی هشتاد هشت دیگریست

در مصاف چشم تو    تیغ از نیامش آختم

 

ناگهان برخاست از پلک تو مژگانی بلند

پرچم صلح و صفا را بعد از آن  افراختم

آهوی وحشی شدی در جنگل احساس من

تا رمیـــــــدی از خیالم   در قفایت تاختم