🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرق داشت

(ثبت: 224384) فروردین 6, 1399 

 

دلبری می کرد از اول کار و بارش فرق داشت
مثل خواب و قصه بود و روزگارش فرق داشت

با طراوت، مهربان، با چهره ای جذاب و ناز
صید دل می کرد و قانون شکارش فرق داشت

خنده هایش مثل باران بر کویری خشک بود
قلب من افسرده بود اما کنارش فرق داشت

لحظه ای غافل نبودم از حضور و حس او
پیش من بود و یقینا استتارش فرق داشت

هم حیا هم شیطنت هم دلبری و هم وقار
راز و رمز دلبری ها و وقارش فرق داشت

گرچه پیش مردمان ارزش به الماس و طلاست
او خودش جنسش طلا بود و عیارش فرق داشت

چاره اش این بود که: با هم درستش میکنیم
وقت مشکل، وعده ها و اعتبارش فرق داشت

دست او پر بود دائم از دل و تک خال ها
اهل بردن بود و او حتی قمارش فرق داشت

دین و ایمان و نماز و اعتقادش عشق بود
احتمالا قبله و پروردگارش فرق داشت

بوسه ها را کنج انبار لبش پنهان نمود
مقتصد بود و همیشه احتکارش فرق داشت

عاقبت رفت و به دل داغ بزرگی را گذاشت
در دلم می ماند او چون یادگارش فرق داشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 6, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیبا و دلچسب
    اکثر دلبران چنین اند

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏❤️🌿

  2. مینا یارعلی زاده

    فروردین 6, 1399

    درود آقای گلشن گرامی
    بسیار عالی و دلنشین
    🌷🌷🌷🌷🌷

  3. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام‌ و درود بر حضرت دوست
    لطفا جهت انتخاب داوران به آدرس پست ذیل تشریف آورده و چنانچه مایل هستید جزو اعضای هیئت داوران باشید در آن پست اعلام تا با رای اعضا به امر داوری بپردازید.
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران

    در پناه خدا🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا