🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرمانبرِ ماهِ مهربانم هستم

(ثبت: 247202) اردیبهشت 1, 1401 

 

وقتی که در آغوش من آیی، مستم
فرمانبرِ ماهِ مهربانم هستم

تو جان به طلب، برای تو خواهم کرد
هر کار بر آید عشقِ من، از دستم

31 فروردین1401

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 1, 1401

    درود استاد خراسانی گرانقدر 🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 7, 1401

      سلام و درود

      سپاس گرامی

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. ابراهیم حاج محمّدی

    اردیبهشت 1, 1401

    درود حضرت دوست. طاعات قبول
    هر کار《برآیدِشق》 من از دستم!!!

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 7, 1401

      سلام استاد گرامی

      در قدیم فرمایش شما بوده ولی جدیدا ایرادی نمی گیرند.

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 2, 1401

    سلام و درود استاد خراسانی
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 7, 1401

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. زاهدی

    اردیبهشت 8, 1401

    درود بر عزیز گرانقدر جناب طارق خراسانی
    رباعی زیبا و مملو از احساس و قابل تحسین بود البته یقینأ با مطالعات ژرف و درایتی که آن بزرگوار در زمینهٔ فرهنگ و ادب دارندتغییراتی را در آن اعمال خواهند نمود
    سلامت و شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا