🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرودستی ها….

(ثبت: 213819) شهریور 2, 1398 
فرودستی ها….

تو مهتاب شعرمنی،
در جایی که، هیچ کسی
درهیچ عکسی
با فرودستی..
شاعرانگی هایم را برنمی تابد
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 2, 1398

    تو مهتاب شعر منی …
    راه را تو نشان می دهی …
    خانم ایزد سرشت ، اثر کوتاه اما پر درد دل شما را چند بار خواندم و اما معنای این کسی را در عکسها یا این کسان را در این عکس ها… خیلی برایم دلنشین بود.
    درود بر شما

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 2, 1398

    درود بر شما بانو💐

  3. علی معصومی

    شهریور 2, 1398

    🌿👏👏👏👏👏🌹
    درود بر شما
    در پناه خدا

  4. مهتاب دوستان

    شهریور 2, 1398

    منم میشه مهتاب شعرتون باشم؟☺️
    درودها بانو مهتاب🌹

  5. الهام امریاس

    شهریور 2, 1398

    درود بانوی عزیزم

    شعری با احساس و زیبا خواندم❤️❤️❤️

  6. مینا یارعلی زاده

    شهریور 3, 1398

    درود بر شما بانو مهتاب جان 👏👏👏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا