🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فروغ جاودان

(ثبت: 249750) مرداد 12, 1401 

 

همپایی و یارِ عاشقان می باشی
دل می دهی و چه دلستان می باشی!

آن خشم نوشته های سرخت خواندم
ای سبز قبا، چه مهربان می باشی!

هرچند که ساکنِ زمینی اما
آوازِ بلندِ کهکشان می باشی

تو فصل بهار دیگرانی، اما
افسوس برای من خزان می باشی

بر سینه یخ زده تو گرمایم باش
ای مهر، فروغ جاودان می باشی

دریاب دل شکسته ام را، دریاب
ای ذرِّه نشین که جانِ جان می باشی

1401/5/12

 

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 12, 1401

    بر سینه ی یخ زده تو گرمایم باش
    ای مهر ، فروغ ِ جاودان می باشی
    درود بر استاد طارق عزیز و ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 13, 1401

      سلام بر بزرگ بانوی شعر پاک

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 16, 1401

    درود بیکران استاد گرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا