🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد قلم

(ثبت: 229274) تیر 23, 1399 

 

قفل و زنجیر سخن را قلمم فریاد است
جبر سنگین سکوتم به قلم بیداد است

در نفس های قلم ناله ز آهی سرد است
موج خاکستری از غم به دلش رخ داد است

ازدحامی شده دردش به خروشی در هیچ
چشم تر بختک دردش ز گلو صیاد است

حرف حق گفته شود رسته قلم از غمها
فصل ناکامی حق تلخ و غمش همزاد است

رقص دردی شده بر پا چو قلم ناکام است
گر شود رسته ز خود فکر و سخن آزاد است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    تیر 23, 1399

    حق قلم را از زاویه ای دیگر ادا کردید و درود بر شما

  2. علی معصومی

    تیر 23, 1399

    درودها بانو
    قلمت، رقصان
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

  4. فریبا نوری

    تیر 23, 1399

    حرف حق گفته شود رسته قلم از غمها
    فصل ناکامی حق تلخ و غمش همزاد است

    درود

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. آفرین موجز وعالی وروان
    درود

  6. طارق خراسانی

    تیر 23, 1399

    سلام و درود

    بساررعالی ست
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  7. بسیار زیباست
    شادکام باشید

  8. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    باسلام و درود خدمت شما
    بسیار زیبا
    بهره بردم
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا