🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریب…

(ثبت: 235939) بهمن 14, 1399 
فریب…

 

به تاوانِ عَمَل بی اِعتِقادند

به ظاهر صادق اما حِزبِ بادند

هَمان هایی که یک عُمر است با مَکر

خیانَت را دیانَت جِلوه دادند.

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):