🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فطرتی عشقی نمایان شک چرا

(ثبت: 222152) فروردین 13, 1399 

 

1

خفته یاری خانه ای را من چه کار
او درونی خانه راحت خفته یار

گر برون از خانه ای ماندم حزین
آرزو دیدار خواهم از نگار

2

گر چه تنها مانده پشت خاکریز
دور دستی را نگاهی گر ستیز

رو زمین افتادگانی را نگاه
واقعیّت جبهه یاد از رستخیز

3

ابتدایی عشق را لا انتها
فطرتی عشقی نمایان شک چرا

کالبد را مرگ باشد روح را
لا فنایی هر زمانی در بقا

4

چون سرابی شد نمایان قیل و قال
قایقی سوراخ بینی کیف حال

باوری عینی به دور از هر یقین
قایقی سازی شناور گر محال

5

در طبیعت کن تماشا باغ را
باغ وحشی را نگاهی هر کجا

خوب دانی هر بقایی را نزاع
مرز هر موجود را بینی نما

6

فاضلی شهری نه پیدا بین ما
حفظ باید کرد خود را هر کجا

عقل دور اندیش را کاری ببند
دور از دزدان هر جایی دلا

7

همرهی با او هم اویی هر کجا
جلوه بیگانه نما گر آشنا

ای مرا همراه با من زندگی
گم میان خلقی نه پیدا او مرا

ولی اله بایبوردی

19 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 13, 1399

    درود و ارادت
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 13, 1399

      سلام

      بزرگوار

      ممنون از مهر حضورتان

      در پناه حق

      🍃🍃💐🍃🍃

  2. حامی شریبی

    فروردین 13, 1399

    طعم احساست شد شهد قلم
    از این شیرخورشید می نوشد دلم
    باران که می بارد در گلدان دلت
    از این شعر تو شیرین میشود دلم

    بداهه
    تقدیمی به استاد مهر آفرین قلم
    جناب بایبوردی گرامی و ارجمند
    درودتان باد
    استاد مهر پرور
    🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 13, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از بداهه ی قابل تامّل

      در پناه حق

      🌸🌸🌷🌺🌷🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1399

    فاضلی شهری نه پیدا بین ما
    حفظ باید کرد خود را هر کجا

    عقل دور اندیش را کاری ببند
    دور از دزدان هر جایی دلا

    👏👏👏👏

    سلام و درود بر جناب بایبوردی عزیز

    در پناه خدا شاد زی رفیق🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 15, 1399

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب خراسانی ارجمند

      سپاس از مهر حضورتان

      شادکام باشید

      ایام به خوشی و سلامتی

      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا