🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فغان

(ثبت: 5942) اردیبهشت 12, 1397 

ناله وفریاد کردم تا فغان از دست رفت

گرگ آمد گله را برد وشبان از دست رفت

بسکه شبگردی فراوان گشت در اطراف شهر

دزدها غارت شدند وپاسبان از دست رفت

یک قران زرچوبه ارزان شد که مردم ریختند

زیر پاها یک عجوز نیمه جان از دست رفت

یک نفر در جنگل مازندران آبگوشت پخت

در هجوم گربه ها مازندران از دست رفت

گوشت چون خیلی گران شد  شد بز کوهی شکار

بعد هم گرگ وسگ شیر ژیان از دست رفت

گور خرها هم برای مزه اش غارت شدند

فیل زیبا هم برای امتحان از دست رفت

 

 

 

  

  

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):