🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فلق را در شفق بینی شبان روز

(ثبت: 215404) مهر 16, 1398 
فلق را در شفق بینی شبان روز

درون را حس هایی هست ای جان
کنی ادراک ، گر یک لحظه پنهان

کسی بی کس نبینی آدمی را
انیسی هر وجودی را چه کتمان

تو خود برتر ز ماهی ، آفتابی
نشستی کُنج دیواری پریشان

بغل زانو ، گرفتی سر به زانو
به پیرامون نگاهی افکنی هان

به قُربی ، بُعد ، اندازی نگاهی
به نجوا بشنوی آهی چه نالان

فلق را در شفق بینی شبان روز
گذر ایام را بینی ، چه آسان ؟

بیفتی ، یادِ آن روزی که باید
ببندی رَخت خود را سیر با جان

هبوطی را عروجی کرد باید
عروجی هست باشد لحظه هر آن

رها ، دنیایِ خاکی را ، تمامی
به آن جانب ولی هادی ای انسان

ولی اله بایبوردی

05 / 07 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 16, 1398

    🌹🌹🌹
    با سلام و دورد خدمت شما
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد رشیدی راد گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌷🌸🌸

  2. سلام بر استا دبزرگوار

    🌿💐🌺🌺🌺🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب فتحی بزرگوار

      سپاس از حضور سبزتان

      🌷🌷🌺🌹🌺🌷🌷

  3. … سلام استاد احسنت…
    فلق
    زمانی است کوتاه میان شب و روز که در این لحظه هیچ بیماری نه درد دارد نه تب. همین زمان هم هست که دردمند از درد تهی می شود و گرم خواب…
    این زمان گویی روی ” زمان زمین ” حساب نمی شود و تکه زمانی است از بهشت…

    • سلام

      استاد ارجمند جناب ترکمان عزیز

      سپاس از نظرات زیبایتان ….

      خوش به سعادت آدمی که ادراک کند زمان فلق ، تکّه ای از بهشت را…

      ممنون

      شادکام باشید

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

  4. اکبر رشنو

    مهر 16, 1398

    درودها
    و
    ارادت استاد
    خیلی عالی
    و
    دستمریزاد و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

    • سلام

      استاد بزرگوار جناب رشنو عزیز

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      💐💐🍃🌷🍃💐💐

  5. سپیده طالبی

    مهر 16, 1398

    زیباست و به معنا

    درودها جناب بایبوردی گران قدر
    در پناه خداوند باشید🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      سپاس از دیدگاه زیبایتان

      پایدار باشید

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا