🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فنجان داغِ قهوه ی یادت

(ثبت: 4798) شهریور 27, 1396 

کافه ی تاریک تنهایی

من و فنجانِ داغِ قهوه ی یادت

که هم تلخ است

هم شیرین

مهناز نصیرپور

17 اردیبهشت 96

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):