🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فکر نانی را کنی، روزی تو را

(ثبت: 219363) دی 7, 1398 

 

قوز بالا قوز افرادی دلا
مُد بشد در دار دنیا هر کجا

نان خوری با نرخ روزی بس گران
فکر نانی را کنی، روزی تو را

ولی اله بایبوردی

22 / 09 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

  2. درود بر شما جناب بایبوردی
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید🌷🌷🌷

    • سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      ممنون از حضورتان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. سپیده طالبی

    دی 7, 1398

    تامل برانگیز و زیبا
    درودها استاد گرامی🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا