🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاضی مغرور

(ثبت: 249236) تیر 22, 1401 
قاضی مغرور

 

قاضیست در این سراچه سرمست غرور
در مسند خود نشسته پر باد و سرور

غافل بود از قضاوت قاضی دهـــر
که از اوج به زیر آورد او را به مرور.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 22, 1401

    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید
    بداهه تقدیم قلم شما
    در صورت ِ حال تمام قدرت به قلم
    با لق لق یک زبان به تکثیر ِ الم
    غافل که خدای آسمانها و زمین
    آخر بکشد ز ریشه بنیاد ِ ستم
    🌺🌺🌺🌺

    • 💖💖💖👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏

      درود و سپاس از بذل عنایت شما.
      آفرینتان باد بابت بداههء زیبا و درخور تحسین.
      درخششتان روزافزون.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا