🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قانون جذب

(ثبت: 227188) خرداد 8, 1399 

 

– قانون جذب:

“نیوتون” نیستی اما،،،
خوب می‌دانی
قانون جذبِ مرا!

#لیلا_طیبی(رها)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند!

 

 

 

نقدها
  1. مجید محمدی

    خرداد 27, 1399

    سلام و درود
    این شعر زیبا بود ولی بهتر بود ادامه میدادین چون غیر اینصورت به متن و نثر شباهت پیدا میکند
    با سپاس از شما🙏🙏

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 8, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مینا یارعلی زاده

    خرداد 8, 1399

    درودها بانو طیبی عزیز👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا