🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرارگاه دل

(ثبت: 240457) مرداد 19, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

نُقلِ هِل، چای دارچین و گلاب/
کوچه باغ هلو، ترانه ی آب/
باستان – روستای رخ شاداب/
خرّم و جذّاب/
لای هر شاخ و برگ، جلوه ی ناب/
این قرارگاه دل است. //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 19, 1400

    سلام و درود
    فرا رسیدن محرم حسینی، گرامی باد!
    چون معمولا سروده ها را از پیش
    می فرستم،
    ارتباط مناسبت ها را چندان در نظر نمی گیرم، اما این دل هم با عشق حسین،
    آشنا ست.

    السلام علیک یا اباعبدالله ❤️

  2. کبری محمدی

    مرداد 21, 1400

    سلام
    به به
    نقل هل و چای دارچین و گلاب و باغ هلو و صدای دلنواز آب و شاخ و برگ زیبا
    عجب فضای باصفایی
    ممنونم که ما را به این فضا برده اید

    لذت بردم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 21, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان
      از همراهی ارجمندتان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا