🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرار

(ثبت: 258806) اردیبهشت 4, 1402 

 

خاطر کوه و دشت، زیبا شد

گل، دلیل دل و دلارا شد

و به حق، هرچه همچو رؤیا شد

در قرار بهار

بی قراریم

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1402

    سلام آقای رضاپور عزیز

    عالی ست

    من اینگونه خواندم

    خاطر کوه و دشت، زیبا شد
    گل، دلیل دل و دلارا شد
    و به حق، لحظه هام رؤیا شد

    با بهاران
    قرار ما کوک است

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 5, 1402

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      خداوند، یار و نگهدارتان
      🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  2. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 4, 1402

    محمد علی جان رضاپور
    شاعر شیرین گفتار
    لذت بردم از خواندن شعرت
    بماند به یادگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا