🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرن ها سکوت

(ثبت: 222742) اسفند 2, 1398 

 

چشمـک زدند نیمه شب در مــن ستاره ها
یعنی کـه بی دلیل نیست این استخاره ها
.
از بس که فـال می گرفتم…او سـؤال کرد!
خسته نمـی شــوی چرا از این دوباره ها؟
.
گـاهـی به سر هـوای رفتن می زنـد ولی
گـم می شـــوم فراسـوی نقـشِ نگاره ها
.
مـن در کنارِ چشم هـایـش غرق می شوم…
حسرت نمی خورم به آن کشتی سواره ها
.
تـا قرن ها سکوت که راهـی نمانده است!
مــدفون مـی شــوم شـبـی در استعاره ها…
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 4, 1398

    درودتان🌿🌿🌿
    شعر زیبایی ست. در وزن، قدری ویرایش می طلبد🌹🌹🌹

    • علیرضا آرین مهر

      اسفند 8, 1398

      سپاسگزارم جناب رضاپور عزیز
      بررسی کردم..وزن مشکلی ندارد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا