🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرون تنهایی

(ثبت: 243168) آذر 9, 1400 

 

وقتی،
کنارم نیستی؛
هر ثانیه کش پیدا می‌کند
به قدرِ یک قرن!

درکم می‌کنی؟!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 9, 1400

    . مهر بانوی فرزانه سروده کوتاهی که . .
    . از عشق و مهر می گوید
    . نیز از فراق !!!
    . زیباست و غمین
    . روزگارتان خوش باد 🌸🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا