🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصدت چه بود ؟این که مرا مبتلا کنی!؟…

(ثبت: 4266) خرداد 23, 1396 

قصدت چه بود؟ اینکه مرا مبتلا کنی!؟

یا در حنا دو دست دلم  را رها کنی؟

یکباره آمدی و بهم ریخت قبله ام…

گفتم به هر جهت که شما اقتدا کنی…

از عرش تا به فرش،فقط پای یک هوس

سیبش بهانه شد که مرا یک  گدا کنی…

تبعید در جزیره ی متروکه ایم وتا

سمت بهشت یکسره  باید شنا کنی

ساز مخالف از همه سو می رسد بگوش

لج کرده ای که راه خودت را جدا کنی…

بیش از هزار مرتبه گفتم که دوستت…

دارم زدی که حنجره را بی صدا کنی

یکبار خیره شو به دو چشمم، ببوس تا…

شاید که از گذشتن و رفتن حیا کنی