🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصد رسیدن

(ثبت: 241886) مهر 2, 1400 
قصد رسیدن

قصد رسیدن

گلِ من ، عکس تو را زیر کمی نور کشیدن دارد

و منم غرق تماشای تو باشم که دیدن دارد

قدِ پاییز که هر بارشِ باران زده در چشمانم

پِسِ هر عقربه ، از خاطره ات باز چکیدن دارد

نروی شب ، منِ بی حوصله اینبار که تنهایی را

قدِ دلتنگ شدن دورِ خودم سخت تنیدن دارد

تو فقط حرف بزن، تاج خوشی را به جهان می بخشم

شب و روزم ، و منی را که فقط میل شنیدن دارد

شبِ دلتنگ شدن ، حتم دلم فاصله را می بازد

و تو را باز که از خاطره ات نیت چیدن دارد

بسپارید به هر گوشهِ این شهر کمی جار زنند

خبری را که عزیزم ته شب قصد رسیدن دارد

بهاره صدرالساداتی

کتاب مشق باران

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا