🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اتفاقی دیگر

(ثبت: 242087) مهر 14, 1400 

اتفاقی دیگر

هی مردد می شوم این بغض شاید معبر است
یادِ او هر لحظه در من اتفاقی دیگر است

فصلِ چشمانش که در ‌من انقلابی کرد و رفت
این اواخر ، حال و روزم را نبیند بهتر است

سهمِ چشمانم که باید هی تماشایش کنند
درد بدخیمی ، که تنها زل زدن بریک در است

هر قدم تا سمت من آرامشم را می برد
ردپایش بر دلم ، این راه را هم از بر است

خاطراتش در درونم شکل سازی می کند
قسمتی از درد شبها، سهمِ من هم درسر است

هر مسیری را که باران می زند بر شیشه ها
شیشه را من می نویسم نام خوبش مادر است

بهاره صدرالساداتی
کتاب مشق باران

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 14, 1400

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌹

    غزل بسیار زیبایی ست
    هر مسیری را که باران می زند، بر شیشه ها
    می نویسم جمله ای، وان عشقِ پاکم، مادر است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا