🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفایت

(ثبت: 242787) آبان 21, 1400 
کفایت

کفایت

بارها ، وقتی که از دوری شکایت می کنم

تا بفهمی ، لحظه‌ای دارم هوایت می کنم

فکر بد یعنی که داری از ‌کنارم می روی

لای جمعی بی محابا هی صدایت می ‌کنم

دستهایت لای دستم حلقه باشد خوب ‌من

حد فاصل را گلم کمتر رعایت می ‌کنم

مختصر ، تنها تو باشی با خودم ، اما ببخش

باز هم از جمع دارم هی جدایت می کنم

اضطرابی بر دلم افتاده ، شب از رفتنت

عاقبت من هم به ماندن مبتلایت می کنم

نازنینم علتی بر ‌ حال خوبم می شوی

با توام، وقتی که دلتنگی کفایت ‌می ‌کنم؟

بهاره صدرالساداتی
کتاب مشق باران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا