🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رد خاطره ها

(ثبت: 242295) مهر 25, 1400 

رد خاطره ها

لحظه هایی که مرا درخود من پاشیدند

شاهدند راز تو را ، در دل من تبعیدند

بهترینم تو مرا یاد نداری ، اما

رد احساس مرا ، خاطره ها هم دیدند

بین هر کوچهِ این شهر که باران خورده

مردمانیست که اسرار مرا فهمیدند

سهمِ من از تو فقط خاطره ای جامانده

خوب من، بی تو دگر خاطره ها تهدیدند

عاقبت ، مرگ مرا بی تو رقم خواهد زد

لحظه هایی که چرا بی تو دگر تمدیدند

خیره در باور احساس دلم می مانند

کوچه ها را قدِ مقیاس دلم سنجیدند

بعد رفتن چِقَدر سخت هجوم آوردند

روزهایی که به تقویم پر از تردیدند

بهاره صدرالساداتی
کتاب مشق باران

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 25, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا