🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفرت

(ثبت: 241938) مهر 5, 1400 
سفرت

 

سفرت سخت مرا از خود من سیر کند
تِرنم ، کاش تو امشب نروی ، دیر کند

نروی ، کاش که دروازهِ این شهر خراب
سد معبر بشود یا چمدان گیر کند

و تو را باز، دراین کوچه ِ باران زده ام
قَدِ یک خاطره هم ذهنِ تو درگیر کند

چه کنم؟ سرعت ثانیه به سالی برسد
نروی ، کاش که این عقربه تاخیر کند

نکند قرعهِ این قصهِ بد دست ِ تو بود
که مرا در پَسِ این پنجره ها پیر کند

دلِ وابسته ِمن هم، که مصمم شده است
برود تا همه جا، یاد ِ تو تکثیر کند

بروی ، خوبترینم تک و تنها شده ام
چه کسی هست مرا بی تو که تفسیر کند

بهاره صدرالساداتی
کتاب مشق باران

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا