🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه ..

(ثبت: 1072) فروردین 6, 1395 

قصه بلند آمدنت را ….

کوتاه می نویسم .

ناخواسته آمدی ..

ماندی …

شکستی ….

………….. رفتی .

و من …

عشقت رو …

مثل دونه های انار ….

………. توی دلم می شمارم ..

میترا دلفان آذری ..

1395/1/6