🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعاتی از سروش

(ثبت: 224511) فروردین 10, 1399 

 

قطعاتی از سروش

•▪︎◇◇◇••●••◇◇◇▪︎•

خبری داری و نمی گویی▪︎
غمی از خاطری نمی شویی▪︎
نو بهاران شد و نمی رویی▪︎
تا به کی در پی تو حیرانیم؟••
◇◇◇○◇◇◇
آشنا با بهار خواهی شد▪︎
شاهد لاله زار خواهی شد▪︎
مثل من بردبار خواهی شد▪︎
فصل افسردگی نمی ماند••
◇◇◇○◇◇◇
باید ایجان شبی دعا بکنیم▪︎
سحری را خدا خدا بکنیم▪︎
دل چو آئینه ای جلا بکنیم▪︎
مگر او چاره ساز عالم نیست؟!••

◇◇◇●◇◇◇

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 10, 1399

    درودتان استاد معصومی گرانقدر❤️🙏
    شعر سروش با پشتیبانی سراینده ی چیره دستی چون شما
    به خواست خدا،
    پیشرفت بیش تری خواهد نمود.
    چه خوب که سروش می سرایید و چه خوب اگر در قالب های تازه و توانمند سه گلشن و شعر سبز(چندآهنگ) هم طبع آزمایی کنید و
    پشتیبان باشید.
    فراوان سپاس🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 10, 1399

    سلام و درود
    صبح زود سروش های زیبای تان را خواندم همه جذاب و عالی بودند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 10, 1399

    … سلام استاد
    دلت طناز است و قلمت تاریخ ساز…

    این بهار نیز نه درختم
    به گل نشست و
    نه رختم، به بار بخت!

    پ……………..

  4. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    استاد معصومی یه کلاس درس بود ممنونم🙏🌹🌹🌹

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 11, 1399

    سلام و درود استاد
    بسیار زیباست🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  6. درود بر شمااستاد عزیز🌹

  7. حامی شریبی

    فروردین 11, 1399

    قلمت ماندگار
    استاد خوبیهادوست خوبم
    جناب معصومی مهر آفرین 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا