🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قفس

(ثبت: 2332) شهریور 7, 1395 

با استخوان های شکسته ام
برای خودم
قفسی می سازم.
آسمان 
ارزانی مردمی که
از بدو تولد
برای کودکشان
تیرو کمان می سازند….

فرهاد آه مند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. شهریور 8, 1395

    درود بر شما

    بسیار پرمعنا بود

  2. نگار حسن زاده

    شهریور 9, 1395

    درود بر شما شاعر گرامی

    بسیار بسیار عالی بود

    مرحبا

    موفق باشید

    • فرهاد آه مند

      شهریور 9, 1395

      درود شاعر عزیز

      شما لطف داری

      پایدار باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا