🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم

(ثبت: 6243) تیر 14, 1397 

روز قلم بر تمامی زیبانگاران مبارک باد????✏️????????
قلم بنویس 
از سادگی که به تمسخر گرفته شد
از محبتی که به پای کمبود گذاشته شد
از صداقتی که به ساده لوحی لقب داده شد
 از دردی که برای همیشه در دل ماندگار شد
سکوتی که فریاد شد
از نوری که در تاریکی دیده شد
غمی که در دلی پنهون شدو
روی اون رو با لبخندی زورکی پوشوند
تا به خودش آروم بگه
غمت نباشه اونیکه باید بدونه
همه چیزو  میبینه و می دونه
چون سادگی  قشنگترین هدیه ی الهیه که هر کسی لایق داشتنش نیست
 باید به اون افتخار کنی
و پاک و زلال نگهش داری
سادگی و بی رنگی نشانه ی لطف خدای مهربونی که قابل ستودنه
قلم با دل  بنویس با عشق بنویس
چون  قشنگی عشق همه ی دردارو درمون میکنه 
عشق به خالقی که نوشتن درباره ی اون شادت می کنه 
پس باعشق بنویس   
 تا همیشه به یاد بمونی بنویس
97/4/14
#فاطمه_اکرمی_دلنگار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):