🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم

(ثبت: 248211) خرداد 11, 1401 

 

قلمم زبانش گرفته‌ست!
گویی لال شده،
[زبان بسته]!!!
از بس،
از دلتنگی برایش گفتم وُ
او نوشت…

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    خرداد 11, 1401

    سلام
    زبان قلمتان گویا به شادمانی ها باد

    • لیلا طیبی

      خرداد 15, 1401

      🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا