🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قند مصنوعی است

(ثبت: 6312) تیر 29, 1397 

این روزهابر چهره ها لبخند مصنوعی است

حتی گلاب شیشه حتی قند مصنوعی است

عقد تمام زوجها در روستا وشهر

با این همه دفتر چه ی پیوند مصنوعی است

با این تنفسهای مصنوعی یقین دارم

گلهای روی دامن الوند مصنوعی است

هم اینکه قربانت شوم مادر عزیز دل

هم اینکه بابا گفتن فرزند مصنوعی است

دیر آمدی پیشم برای تربیت مادر

وقت نصیحتها گذشته پند مصنوعی است

موسی عباسی مقدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):