🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قنوت کوثر

(ثبت: 254740) دی 19, 1401 
قنوت کوثر

 

خبر دهید به خلایق ، خدیجه مادر گشت
که عالمی همه از عطر و یاس و عنبر گشت
دوباره باز دل احمد به نور روشن گشت
قلوب اهل دو علم یقین و باور گشت
کنار چشمه ی کوثر دلیل خلق خدا
و عرش و فرش عظیمش وجود دختر گشت
فرشته وحی جدیدی دوباره آورد و
نصیب دست زمین از خدای کوثر گشت
((مدینه مست شمیم گلاب قمصر شد))
و آسمان الهی پر از کبوتر گشت
خجسته باد که نگاهی انیس مولا گشت
حریم امن دعا های پاک حیدر گشت
چو عالمی همه از حق و راه برگشتند
شجاعتی به گلویی قوای لشکر گشت
((صدای لزرش مسجد به چشم می آمد))
زنی صدای زمان و ولی و رهبر گشت
به آل پاک رسول و به خلق سرور گشت
خیال کافر و دشمن چه بس مکدر گشت
سعادتی شده زهرا به قلب مکتب ما
زنی که بر همه عالم به سان گوهر گشت
در آن زمانه که سیاهی به نور افسر گشت
شب سیاه بشر بر رخش منور گشت
به خاک چادر زهرا زمین بدهکار است
به واج و حجم قنوتش غزل محقر گشت
گل از جمال تو الهام شاعرانه گرفت
ستاره بر در کویت گدا و قنبر گشت
شفیع ما به خدا گر تو باشی ای زهرا
دعای عافیتم بی گمان میسر گشت

 

✍️#سینا_عباسی
ولادت حضرت زهرا

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 19, 1401

    میلاد نور ست تولد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا س

    اللهم صل علی فاطمه
    و ابیها
    و بعلها
    و بنیها

    💐🌿🍃

    درود بر شما جناب عباسی عزیز

    زیبا و آسمانی سرودید

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید

    💐🌿🙏🙏👏👏👏🌹

  2. سلام و درود
    تبریک میلاد نور

  3. طارق خراسانی

    دی 19, 1401

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌❤️🌿

  4. سیاوش آزاد

    دی 19, 1401

    سلام بر حضرت زهرا و محبینش باد

  5. آرمان پرناک

    دی 20, 1401

    بسیار زیبا
    درود بر شما
    🌸🌸

    • سیاوش آزاد

      دی 20, 1401

      سلام بر آرمان خان عزیز
      خواستم عرض ارادتی بکنم دیدم تمام آثار را درین محفل گردن زدید پس از همینجا بر شما درود می فرستم و اوامرتان را طائعانه گردن می نهم

  6. آرمان پرناک

    دی 20, 1401

    سلام مجدد بر عزیز دل
    سپاسگزار لطف و محبت شما هستم. زنده باشید
    ❤️🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا