🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سینا عباسی
سینا عباسی

کودتا در قلب

سینا عباسی 03 اردیبهشت 1403

 

خودت بهتر خبر داری که با قلبم چه‌ ها کردی

غزل

خوانش: 32

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

اصرار میکنم نرو ؛ انکار می‌کنی چرا؟!

غزل

خوانش: 38

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

سینا عباسی

خیلی ها

سینا عباسی 06 اسفند 1402

 

افتاده کرم کفر توی جان خیلی ها

غزل

خوانش: 85

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

منم یک مرد اعدامی که فردا دردسر دارد

غزل

خوانش: 76

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

ای کاش نم نم ؛ اندکی باران بگیرد

«تا این کویر مرده قدری جان بگیرد»

غزل

خوانش: 78

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

دلم دوباره اسیر و حزین و بیمار است

غزل

خوانش: 86

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

سر باز کرده امشب زخمی که کهنه سال است

غزل

خوانش: 93

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

میان شعر خیس من؛ چرا قدم نمیزنی

غزل

خوانش: 118

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

رجوع کن و بیا چون عزیز کنعانی

غزل

خوانش: 120

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

هنوز نام تو را خوب بر لبم دارم

غزل

خوانش: 160

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

– – + + – – + + – – + +–

شش ماهه ی تو یک شبه شد پیر عباس

غزل

خوانش: 117

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

سلام آدم و خاتم ، سلام جن و ملک

غزل

خوانش: 103

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

سینا عباسی

کرکس سیاه

سینا عباسی 03 فروردین 1402

 

ربطی به قسمت من و بخت شما نداشت

خوانش: 78

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

خبر دهید به خلایق ، خدیجه مادر گشت

سایر

خوانش: 137

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

 

به دل آشفتگی حجم صدایت سوگند

خوانش: 125

سپاس: 3

تعداد نظر: 9

 

ای خفتگان مپرسید احوال شـب روان را

خوانش: 128

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 1

 

به قتلم رساندی ؛ گواهی ندارم

خوانش: 111

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

 

منم یک مـرد اعدامـی که فـردا دردسـر دارد

غزل

خوانش: 140

سپاس: 2

تعداد نظر: 1