🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انکار میکنی چرا

(ثبت: 268708) فروردین 10, 1403 

 

اصرار میکنم نرو ؛ انکار می‌کنی چرا؟!
با این دل شکسته ام ، پیکار می‌کنی چرا؟!

در خواب دلنشین تو ، من پادشاه هفتمم
این شاعر شوریده را بیدار میکنی چرا ؟!

ما با هزینه ای گران ناز تو را خریده ایم…
از نو دوباره عشوه ات تکرار میکنی چرا؟!

سلول های قلب من ، تسلیم محض چشم توست
با من شبیه دشمنت، رفتار می‌کنی چرا؟!

سهمی نداده ای از آن لبخند های خود به من
بر دیگران ولی از آن، ایثار میکنی چرا؟!

من را میان نهادی و دورم حصار می‌کشی
من را شبیه سوزن پرگار می‌کنی چرا ؟!

هیچ است بی تو این جهان، اندوه سخت رفتنت
بر این سر بریده ام ، آوار می‌کنی چرا؟!

در چشم من نگاه کرده ای، دروغ گفته ای…
انکار عشق من به خود اجبار میکنی چرا ؟!

روزی برای گفتن از عشقت تو لکنت داشتی
حالا چه شد ؛ به نفرتت اقرار میکنی چرا ؟!

✍#سینا_عباسی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 10, 1403

    سلام و درود بر شما

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 11, 1403

    سلام و درودبسیار زیباست
    لذت بردم👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا