🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهرمانِ واقعیِ من

(ثبت: 254508) دی 13, 1401 
قهرمانِ واقعیِ من

قهرمان واقعیِ من

نَه مردِ عنکبوتی
نَه هالک و نه سوپرمن

نَه مردِ آهنی و
نَه اژدها وُ بتمن

نمیتونن بجنگن
با داعش و با دشمن

اینا فقط یه بازی
خیال و یک دروغَن

فقط تو بازی مَردن
بازی تموم شِه مُردن

چرا که واقعیت
اونی نبود که گفتن

به بچه های دنیا
که گولِشون و خوردن

اونی که واقعی بود
هم در عمل هم سخن

شهید سلیمانی بود
مدافعِ این وطن

که واسه حفظِ دنیا
زِ دستِ هر اَهرِمَن

از جانِ خود گذشتُ
شد قهرمانِ میهن

 

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 13, 1401

    فوق العاده بود

    قهرمان واقعی مرد میدان می خواهد
    فریب نمی دهد
    برای ارامش دیگران خود را به مخاطره میاندازد
    از آسایش خود می گذرد
    از جان و مال خود چشم می پوشد تا دیگران در امنیت زندگی کنند
    قهرمان واقعی

    سردار سلیمانی ست

    مصداق واقعی قهرمان به تمام معنی

    قاسم سلیمانی قهرمان واقعی بود
    او زنده است
    چون قهرمانی ، همیشه زنده است

    روحش شاد
    راهش مستدام باد

    💐🌿🍃🙏🙏❤️

    درود بر شما

    شادکام باشید
    🌹

  2. احسنت بزرگوار، خدا قوت، التماس دعا

  3. سیاوش آزاد

    دی 16, 1401

    سلام
    سلام و صلوات خدا بر شهید سلیمانی اعلی الله مقامه الشریف باد
    روحشان در اعلی علیین
    امید که بتوانم گوشه ای از فضائلشان را درک کنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا