🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهقرا

(ثبت: 255434) بهمن 6, 1401 

 

درد حاضر شد درون این سرا
مرگ هم آسان نخواهد شد مرا

مردنم را بارها خود دیده ام
گرچه در بیداری و در ماورا

سخت بود، آشفتگی همراه خود
من نمی دانم ز ختم ماجرا

این عدالت نیست ، دائم در نبرد
لحظه ها بوی بد پوچی گرا

این حسادت نیست، ترس زنده هاست
نا توازن بین انسان ها چرا

نا توانی در بدست آوردن است
آن چه شد تقدیر بر ما اسرا

نا سپاسی نیست، زندانی تریم
بند بند تار و پودم قهقرا

 

سروده ای توسط : ادریس علی زاده ۵ بهمن ۱۴۰۱

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهرا آهن

    بهمن 6, 1401

    درود بر شما جناب علی زاده بزرگوار

    چشمه ذوقتان جوشان

    پایدار باشید🌿🍃🌹🌷🙏🌷🌹🍃🌿

    • ادریس علیزاده

      بهمن 6, 1401

      درود بانو آریایی شاگرد شما هستم و می آموزم از حضورتان

  2. بهمن 6, 1401

    درود بر شما شاعر آگاه👍
    به مهر بمانید و نویسا باشید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا