🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قوم ظالم در جهانی زور می گوید خدا

(ثبت: 210597) خرداد 22, 1398 

در فراقت سوختم ای داد رس فریاد رس
خلق گیتی را نجاتی ده ز دستان بوالهوس

بوالهوس دستان عالم با ریا طرحی کشند
آن چنان طرحی که خلقی در اسارت نفس بس

ظالمان درگیر خونریزی چو زالو تشنه خون
ای خدا یاری مرا منجی میان خلقی نه کس

از تو خواهانیم یا رب نازنین بکتای دهر
با قیامی قوم ظالم را به نابودی چو خس

قوم ظالم در جهانی زور می گوید خدا
از تو امدادی طلب یا رب به داد ما تو رس

ولی اله بایبوردی

25 / 10 / 1396

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام استاد عزیز…….دستمریزاد بزرگوار…….🌿🌺🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 22, 1398

      سلام استاد انصاری گرانمهر

      ممنون از حضور سبزتان و خوانش گرم تان….

      در پناه ایزد منّان

      🌸🌸🌷🌸🌸

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1398

    سلام و عرض ارادت محضرتان جناب استاد بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    سر بلند باشید
    💐💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 22, 1398

      سلام استاد ارجمند جناب آفای مهدی پور گرامی

      سپاس از حضورتان با نظر زیبا ….

      سربلند باشید به مهر

      🌺🌺🌹🌺🌺

  3. علی رفیعی

    خرداد 22, 1398

    سلام
    عرض ادب و ارادت استاد گرانمهر جناب بایبوردی عزیز
    بسیار زیبا قلم زده اید
    دستمریزاد بزرگوار
    در پناه خدا🌷🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 22, 1398

      سلام استاد رفیعی ارجمند

      ممنون از حُسن نظرتان

      سپاس از جضور سبزتان

      شادکام باشید به مهر

      🌸🌸❤️🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا