🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لالایی

(ثبت: 258148) فروردین 19, 1402 

گل نازم گل نازم گل ناز
پر از گرد و غباره شهر اهواز
بخواب ای کودک زیبای الیاس
بابات رفته به شهرستان شیراز

بخواب ای کودک زیبا ونازم
ز درگاه خدا باشد نیازم
که تا همیشه باشی سرسلامت
تویی زیباترین آهنگ سازم

هوا سرده هوا سرده هوا سرد
بخواب ای کودک دنیای نامرد
بخواب آخر که فردا روز بینی
جهان ما پر از درده پر از درد

لالا لالا گل زیبای هستی
در این دنیا تو امید من استی
لا لا گلم که بد نبینی
لالا لا لا گل باغ الستی

لالا لا لا گل زیبای مادر
انیس وهمدم شبهای مادر
لالا لا لا تمام عشق بابا
رفیق صحبت تنهای مادر

لالالا لا عزیزم کودک من
لالالالا پرنده پوپک من
لالا که خواب خوش ببینی
لا لا لالا تو ای عروسک من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1402

    هوا سرده هوا سرده هوا سرد
    بخواب ای کودک دنیای نامرد
    بخواب آخر که فردا روز بینی
    جهان ما پر از درده پر از درد
    سلام و درود

    ترانه لالایی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

    • الیاس امیرحسنی

      فروردین 19, 1402

      درود بر شما استاد طارق خراسانی
      از لطف شما سپاسگزارم
      شاد وسلامت باشید 🌺🌺🌺🌸🌸🌸❤️❤️🙏🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 19, 1402

    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا