🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لایق غزل

(ثبت: 5451) بهمن 16, 1396 
لایق غزل

  لایق غزل

به نام توست تمام حقایقِ غزلم

مگر به جزتو کسی هست لایقِ غزلم؟

شبی که با توبه معراج عشق می رفتم

شکفت غنچه عشق از شقایقِ غزلم

فقط نه سازدل و ساز و سوز زندگیم

به ساز توست تمام دقایقِ غزلم

یقین بدان که اگردرتمانم ساعتِ عمر

نگویم ازتو، کسی نیست شایقِ غزلم

توشاهدی که عزیزم، همیشه چربیده

علاقه تو به عشق و علایقِ غزلم

ومن به نام تو سوگند میخورم جاریست

سلیقه تو فقط در سلایقِ غزلم

علی حشمتی(بینوا)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    بهمن 18, 1396

    درود و دستمریزاد جناب حشمتی ارجمند ؛

    شبی که با توبه معراج عشق می رفتم…

    شکفت غنچه عشق از شقایقِ غزلم

    فقط نه سازدل و ساز و سوز زندگیم…

    به ساز توست تمام دقایقِ غزلم

    عارفانه ای به غایت زیباست…

    کسب فیض شد…

    امید که مقبول حضرت دوست واقع گردد…

     

     

    • علی حشمتی

      بهمن 18, 1396

      سپاسگزارم آقای اسدپور عزیز شاعرخوب ومتعهد لطف شما دلگرمی ماست 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا