🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند شکست خورده ای

(ثبت: 217917) آبان 21, 1398 
لبخند شکست خورده ای

تو
که
مثل لبخند
شکست خورده ای
قرار است
از کدام آینه
طلوع کنی
یقیاً
هیچ فصلی
شروع واژه ی تو
نخواهد بود
انگار
تنها ترین
خاطره ی تلخ سنگی
که
هنوز در یاد شیشه ای

حامی شریبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    انگار
    تنها ترین
    خاطره ی تلخ سنگی
    که
    هنوز در یاد شیشه ای…

    زیباست گرامی
    و این بخش شعر را بسیار دوست داشتم…
    تضاد بین سنگ و شیشه و همین سنگ که به پشت شیشه درآید آیینه ای خواهد شد با تصاویری از شکستهای دیگران شاید…

    درودتان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا