🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند

(ثبت: 208706) اسفند 12, 1397 

روی خطوط خاکستری لبان ستاره
مضمون زندگی برق می زند…
در برزخ واژه ها
معنی می شوم…
در هیجان رنگین چشمها
می چرخم…
به دور روز
در تو در توی شب
به دور خودم
باز انگشتان باد
سرخ و سپید پاییزان را
انتشار می دهد…
هر برگم رم
در رمل و رموز کوچه ها و صحرا
عنوانم ” مهر ”
متنم آبان بود
پایانم آذرین و عطش
بر زبانه های شعله
تفسیر فصلم بود
چشم لای برف
زمزمه سپید می کرد
حتی در زمستان یخ نمی زد
صوت صورت بهار
در متن باداباد
و
هرچه انجماد
روی شاخه ، شاخه ی دلتنگی ها
امتدا د سبز را
ادامه می داد…

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 12, 1397

    بسیار زیباست🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا