🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند

(ثبت: 227647) خرداد 20, 1399 

 

لبخندت
پلیست استوار
چه غم دارم از سیلاب اشکها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدیر سایت

    خرداد 20, 1399

    سلام و تقدیم احترام
    لطفا ایمیل خود را چک بفرمایید
    با سپاس

  2. سپیده طالبی

    خرداد 20, 1399

    زیباست و دلنواز سپید کوتاهتان
    درودتان باد بزرگوار 🌺

    • موسی ظهوری آرام

      خرداد 21, 1399

      سلام
      سپاس بانوی بزرگوار سرکار خانم طالبی
      یک دنیا سپاسگزارم بابت همراهی و حضور پرمهرتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا