🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبهایت…

(ثبت: 6995) آبان 9, 1397 

قرمزِ آبدار… لبهایت

طعمِ ترشِ انار… لبهایت

 

بگذارش به روی لبهایم

تا ابد برندار لبهایت

 

آنکه بی ادعا درآورده

از قرارم دَمار، لبهایت

 

همگان چشم را خمار کنند

کرده ای تو خمار لبهایت

 

داروی ضدِ قند، چشمانت

قرصِ افتِ فشار، لبهایت

 

شیوه ی مصرفش بدین شرح است:

بعدِ شام و نهار… لبهایت_

 

را ببوسم؛ اگر افاقه نکرد

توی بستر، سه بار، لبهایت

 

نازِ شستِ یدِ هنرمندِ

شخصِ پروردگارِ لبهایت

 

خالِ لب مینیاتوری کرده

تعبیه در کنارِ لبهایت

 

مانده ام که چگونه مقدور است؟!

مانده ام توی کارِ لبهایت…

 

که مقامِ نخستِ عشوه گری

مانده در انحصارِ لبهایت..!

 

#مهدی_صادقی_مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. موسی عباسی مقدم

    آبان 9, 1397

    سلام براستاد صادقی عزیز بسیار زیبا بود

  2. مهران اسدپور

    آبان 9, 1397

    درود و دستمریزاد گرانقدر …

     

  3. مازیار نژادیان

    آبان 13, 1397

    درود زیبا و پر حس بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا