🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لن ترانی

(ثبت: 5146) آذر 20, 1396 

به وصال روی ماهت سفری روم نهانی
متحیرم از اینکه تو چگونه دل ستانی
.
چو رسم به کوه سینا ارنی بگویم از جان
که غم از تو بر نخیزد به نوای لن ترانی
.
چه جواب من دهی یا ندهی غمی نباشد
به مراد دل رسیدم ز نگاه مهربانی
.
تو اگر مرا نخواهی نرسم به طور سینا
چه رسد بخوانمت تا بدهی مرا نشانی
.
به سکوتت ای حبیبم نهراسم از خیالی
ز توجهت چنانم به سماع و شادمانی
.
تو به یک اشاره جانا ببر از دلم اسارت
که همه جهان نیرزد به صدای جاودانی
.
تو به مهر لطف داری و غنی و بی نیازی
منم آن نیاز مطلق تو همان عزیز جانی
.
علیرضا  آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):