🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لن ترانی

(ثبت: 253549) آذر 8, 1401 
لن ترانی

 

دریای آبی کولی!
آبی اعماقت شور انگیز است
مانند لبان وحشی بی قرارت
و من
هر چه لبانت را می بوسم
عطشان تر می شوم
برای نوشیدن

دریای ارغوانی کولی!
مرا دریاب
ای آبی شور انگیز
ای نشسته بر زورق ارغوانی
مگو لن ترانی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 8, 1401

    سلام

    عاشق باش
    همیشه
    درودتان

    در پناه خدا ❤️👏👏👏👏👏❤️

  2. جواد مهدی پور

    آذر 8, 1401

    درود بر شما جناب علیاری ارجمند

    زنده باشید

    یک بوسه ی جانگداز

    💐💐🌿🌿🙏👏👏👏👏👏🌺

  3. مهرداد مانا

    آذر 8, 1401

    چو رسی به کوه سینا ارنی مگو و بگذر
    که نیرزد این تمنا به جواب لن ترانی ( سعدی )

    به همین سادگی دوستش دارم
    چرا که نگاهش اردیبهشت باغ هاست
    چرا که شاهزاده خانم اقلیم آرزوست
    چرا که …
    ( کات کن مانا
    از این ترانه تا لن ترانی راهی نیست )

    و بالاخره سلام و عرض ادب .

  4. سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا