🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لهجهٔ سبز

(ثبت: 258775) اردیبهشت 3, 1402 

 

بر لهجۀ سبزِ بید، تأکیدی تو
از ابر، دو قطره تازگی چیدی تو

ای حیرتِ سبز‌پوش، چون حلقۀ اشک
در چشمِ تو بودم و نمی‌دیدی تو

 

#امیر_دادویی
@amirdadooei

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1402

    سلام دوست گرامی

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹♥️👌👌👌👌👌👌🌹♥️🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 3, 1402

    احسنت بسیار زیباست
    در چشم تو بودم و نمی دیدی تو
    👏🌹👏🌹👏🌹👏🌿

  3. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 6, 1402

    درود
    قلمتان نویسا🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا