🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیل و لیلی!

(ثبت: 173) آبان 11, 1394 

قرآن زیرِ روسری تو بود،
وقتی که عشق دنبال پنجره می گشت
ای قامتِ هرگز ندیده!

سرو ها چگونه تو را شناختند!
چگونه ما از خواب درختِ سیب بیدار شدیم!
ای قامت هرگز ندیده،
که میگویند:
صرفِ هر فعلی در قاموس تو ممکن است!

ممکن است صبح را گسترده تر بخواهی؟!
ممکن است؟!

آخر!
شب نشینان،
لیل و لیلی را اشتباه گرفته اند!!

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 11, 1394

    آخر! 
    شب نشینان، 
    لیل و لیلی را اشتباه گرفته اند!!

    سلام و عرض احترام استاد ارجمندم جناب جزایری عزیز

    خیلی خوش آمدید به خانۀ خودتان

    هم از طرف خودم و هم به نیابت از پدر بزرگوارم جناب استاد خراسانی که در سفر هستند خیر مقدم عرض می کنم

    همیشه با افتخار از قلمتون خواندم و آموختم

    بی نهایت زیبا بود

    لذت بردم

    بسیار سپاس

  2. سلام ودرود واقعا زیبا بود ولذت بردم تصاویر زیبایی رو خلق کرده بودید احسنت ومرحبا بر این همه شاعرانگی

  3. سمانه تیموریان

    آبان 11, 1394

    سلام و خیرمقدم جناب جزایری

    خوشحالم که افتخار آموختن در محضرتان را دارم

    اشعارتان واقعا بینظیرند 

    درود 

  4. طارق خراسانی

    آبان 12, 1394

    سلام بر عزیز جانم یار غار حضرت جزایری بزرگمهر

    خیــــــرمقدم عزیز…………………………………………………………………………….

    مانند همیشه فاخر و منحصر بفرد ….

    دوستان طراح هنوز در حال طراحی وبسایت هستند و گزینه تشویق به صورت شکلک وجود ندارد به افتخار این سروده ی جانانه می ایستم و دست می زنم.

    در پناه خداوند سبحان شاد زی………………………………………………………………..

  5. اله یار خادمیان

    آبان 13, 1394

     درود بر شما جزایری عزیز نو شیدم  از عصاره اندیشه شما  سر فراز باشی

  6. سلام سیدجواد جزایری شاعروهنرمنداندیشمند

    به سهم کوچک خود حضورتان را در این محفل ادبی گرامی می دارم

    خیرمقدم شاعر بزرگ………………………………………………….

  7. علی اصغر اقتداری

    آبان 15, 1394

    درود بر شما

  8. سلام جناب جزایری بزرگوار

    درود برادرم

    سپاسگزارم

    بسیار عمیق و زیباست

    زنده باشید و پایدار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا