🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهی تنگ بلور

(ثبت: 213884) شهریور 3, 1398 

ماهی تنگ بلورت خواب دریا دیده هست
خواب آزادی به دست گرم سارا دیده است

خواب رقصیدن به دور عکس ماه نقره پوش
از سرشب تا سحر نزدیک دلتا دیده است

خواب قایم باشکی با ماهیان روی موج
در میان صحنه های شاد و زیبادیده است

کاش خواب ماهیت تعبیر می شد زودتر
تا ببیند آنچه را در خواب و رویا دیده است

ماهی تنگ بلور خانه ات دق می کند
بس که خود را در حصار شیشه تنها دیده است

ماهی بیچاره کی از خاطر خود می برد
رقصمرگی را که بین تور دارا دیده است

محمدعلی ساکی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. … سلام هم قبیله
    ارادت دارم…

  2. طارق خراسانی

    شهریور 3, 1398

    سلام و درود

    بسیار عالی، ست

    حضرت استاد مصرع اول ردیف است بوده هست تایپ شده

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا