🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه بی بدیل (میلاد حضرت محمد ص)

(ثبت: 233016) آبان 9, 1399 

ماه بی بدیل(میلاد حضرت محمد ص)

فقط به برکت تو طاق عرش پرپا شد
زمین طفیل تو گردیده فرش پیدا شد
خدا برای تجلِّی اراده ای فرمود
که در وجود تو دُر دانه اش مهیا شد

امین آمنه! خورشید شهر ایمانی
شکوه آینه ها در حریم یزدانی
رسیده مژده احمد به سینه موسی
نهاده عِیسیِ مریم سر مسلمانی

خبر رسیده که استاد جبرئیل آمد
امید خضر نبی یاور خلیل آمد
برای رَستن انسان ز دام اهریمن
فروغ لطف و صفا ماه بی بدیل آمد

دگر زمان ابوجهل و رهروانش نیست
زمان ابرهه و فیل و نوکرانش نیست
کنون نشانه ابلیس بی شرف امروز
به غیر بی ادبی لق لق زبانش نیست

اگرچه مدعی صلح در جهان هستند
بفکر خوب و بد حال این و آن هستند
چرا ز نام هلوکاست می کنند وحشت
کنون که حامی آزادی بیان هستتد

منافقان زمان یار دشمنان شده اند
اسیر ثروت و مفتون ناکسان شده اند
مرید و همدل صهیون به اوج نامردی
به پشت پرده تزویر خود نهان شده اند

به ذات پاک تو هرگز خلل نخواهد شد
که مثل دین تو خیرالعمل نخواهد شد
برای چشم جهانبین وارثان زمین
بجز کلام تو ضرب المثل نخواهد شد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 9, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار عالی زنده باشید
    نفستون گرم و برقرار
    اجرکم عندا…
    💐💐💐💐❤️❤️🌹🌷🌺🌸
    ای فروغت جلوه گر چون مهر از ابر حجاب

    گر جسارت کرد بر تو ابلهی حیف از جواب

    تو به وسعت فوق اقیانوس و او کم از سراب

    با صدای سگ نگردد کم فروغ آفتاب

    شعر از استاد غلامرضا سازگار

    🌹🌷🌺🌸💐

  2. طارق خراسانی

    آبان 9, 1399

    سلام حضرت معصومی عزیز

    صبح این اثر باشکوه را خواندم
    دوباره می خوانمش
    عالی ست
    در پناه خدا شاد و سلامت باشید 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    آبان 9, 1399

    یا رسول الله ❤️🙏

  4. سمیه صباح

    آبان 9, 1399

    جناب استاد معصومی ارجمند
    با سلام و احترام

    بسیار زیبا است و ناب.

    اجرتان با صاحب اثر ان شای الله.

    🌹🌹🌹🌹🌹
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹

  5. مینا یارعلی زاده

    آبان 10, 1399

    درودها بر جناب معصومی عزیز
    شاعر گران ارج پاک
    تا همیشه نویسا باشید و مانا
    در پناه حق🙏🌹

  6. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    الهم صلی علی محمد و آل محمد
    بر قرار باشید شاعر🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. جواد مهدی پور

    آبان 10, 1399

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد معصومی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر پاک آسمانیتان

    میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام ناب حضرت محمد (ص) مبارک باد

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    درود بر شما

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا