🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه را بايد تماشا كرد و رفت

(ثبت: 2833) آبان 28, 1395 

ماه را باید تماشا کرد و رفت

دیدگان را عین دریا کرد و رفت

 

در چنین فرصت که کمتر از دَمی ا ست

عشق را باید تمنا کرد و رفت

 

نیست آن غوغا که دل می خواستی

در جهان باید که غوغا کرد و رفت

 

منتظر بودم که می آید، ولی

او بسی امروز و فردا کرد و رفت

 

 وعده وصلم به روزی داده بـود

روز وصل آن نکته حاشا کرد و رفت

 

شانه هایش را نـوازش داده بود

 دست هایم شانه بالا کرد و رفت

 

تا بسوزانـد دلم را ،تا ابد

آتشی در سینه بر پا کرد و رفت

 

گریه هایم از برای خنده ای است

کز تمسخر بر دو دنیا کرد و رفت

 

  در زمین می جستمش ، بر کهکشان

 دلبرم راهی که پیـدا کرد و رفت

 طارق خراساني