🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه رحمت

(ثبت: 1765) خرداد 29, 1395 

ای ماه مبارکی که استثنایی

آبستن مولود شب احیایی

بگذار قدم به روی چشمم  چون که

با نیمه ی گمگشته ی من می آیی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):